Susidoroti su draugo mirtimi

Uncategorized

Kai miršta geras draugas, nėra žodžių, kurie užpildytų tuštumą tavo gyvenime. Jei esate kaip ir dauguma žmonių, jūsų protas gali ieškoti atsakymo į neatsakomą klausimą „kodėl? Tačiau, kaip žinote, mirtis yra neišvengiama ir ji gali užeiti bet kada.

Net jei intelektualiai suvokiate, kad jūs ir jūsų draugai nesate nenugalimi, tai nepalengvina, kai miršta jūsų mylimas žmogus. Galite paklausti savęs: „Kaip aš tai išgyvenu? arba „Ar mano gyvenimas kada nors grįš į įprastas vėžes? Atsakymas į abu klausimus yra „taip“. Taip, bet… Draugo buvimas jūsų gyvenime jus amžinai pakeis – ir tai nėra blogai. Kiekvieną kartą, kai patiriate nuostolių, esate pasikeitęs visam laikui. Nors dabar taip neatrodo, ateis laikas, kai būsite dėkingi, kad turėjote šį žmogų savo gyvenime.

Susidoroti su praradimu

1. Apsupkite save atramos ratu.

Jums reikia artimųjų, kurie padėtų jums išgyventi šiuos sunkius laikus. Galite pasikliauti draugais, šeima, mokytojais ir kitais žmonėmis, kuriuos pažįstate ir kuriais pasitikite. Žmonės, pas kuriuos kreipiatės pagalbos, yra jūsų paramos ratas. Jie paims jus, kai jausitės prislėgti, ir primins, kad esate stiprus žmogus.

2. Sutikite, kad neturite atsakymo.

Natūralu, kad kyla klausimas „kodėl? vėl ir vėl. Deja, nėra atsakymo į klausimą „kodėl? klausimas. Gyvenime blogų dalykų nutinka geriems žmonėms, ir tai ypač aktualu, kai kas nors mirė. Dalis gydymo proceso yra mokymasis rasti būdų, kaip susidoroti su nežinomybe ir sutikti, kad tai niekada nebus atsakymas.

3. Pasirūpink savimi.

Tinkamai pasirūpinti savimi gali būti iššūkis, kai praradote ką nors, kas jums toks ypatingas. Kai jūsų pasaulis buvo apverstas aukštyn kojomis, dalykai, kurie kažkada buvo lengvi, dabar gali atrodyti sunkūs ir sudėtingi. Net jei nenorite valgyti ir miegoti, abu yra svarbūs jūsų fizinei ir emocinei gerovei. Rūpinimasis savo kūnu yra pirmas žingsnis siekiant rūpintis savo psichine ir emocine sveikata.

4. Vartokite vieną dieną.

Lėtinkite ir giliai įkvėpkite. Gilus kvėpavimas gali padėti atsipalaiduoti, atsikratyti streso ir padėti sutelkti dėmesį į dabartį. Stenkitės išlikti įsitvirtinę dabartyje. Važiavimas dviračiu per praeitį nieko nepakeis, o nerimas dėl ateities nepakeis praeities. Mokymasis sulėtinti tempą ir skirti akimirką padės jums, kai mintys nuves jus į vietas, kurių nenorite. Suteikite sau švelnius priminimus, kad sutelktumėte dėmesį į vieną minutę, valandą ir vieną dieną.

5. Paguosk save savo sielvarte.

Paguosti save – tai daryti kažką puoselėjančio ir malonaus, kas padeda jaustis geriau. Tai smulkmenos, kurios tikrai gali padėti nuraminti, palengvinti ir sumažinti diskomfortą. Maži gyvenimo patogumai netgi gali padėti lengviau valdyti sunkius laikus. Paguodą gali suteikti kepant naminius sausainius ar prisiglaudus prie mėgstamos antklodės. Kad ir kokie maži šie dalykai atrodytų, jie padės jaustis geriau.

6. Padaryk ką nors.

Kartais, kai jaučiatės bejėgis, geriausia, ką galite padaryti, tai užsiimti ir ką nors daryti. Pagalvokite, kaip galėtumėte pagerbti savo draugo atminimą. Galbūt galite suorganizuoti renginį savo mokykloje arba rasti priežastį, dėl kurios jūsų draugas buvo aistringas, ir savanoriauti.

Tikriausiai jau žinote, kad nėra greito sprendimo, kad skausmas išnyktų, taip pat gydymas neįvyksta per naktį. Galite jaustis taip, lyg skausmas niekada nepraeis, ir tam tikra prasme tai tiesa. Tačiau ateis laikas, kai prisiminimai sukels daugiau šypsenų nei ašarų, o gerų prisiminimų bus daugiau nei blogų. Ateis laikas, kai galėsi atsigręžti atgal ir būti dėkingas už tai, kad tavo gyvenime yra tavo draugas. Ateis laikas, kai suprasite, kad geriau mylėti ir prarasti, nei niekada nemylėti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *