Gyventi kaip liūdnas žmogus

sveikata
Aleksandras Krivitskis, Pexels, viešasis domenas

Šaltinis: Alexander Krivitskiy, Pexels, Public Domain

Daug buvo parašyta žmonėms, sergantiems kliniškai depresija. Mažiau kalbama apie žmones, kurių 10 balų laimės skalės atskaitos taškas yra šiek tiek žemesnis už vidurkį, tarkime, 3 ar 4.

Tokie žmonės skirstomi į du tipus: charakterio požiūriu liūdnus ir situaciškai liūdnus.

Charakterologinis liūdesys

Jei nuo vaikystės didžiąją gyvenimo dalį buvote šiek tiek liūdnas, tai gali būti tik jūsų charakterio dalis. Tiesa, jūsų liūdesį bent iš dalies paskatino arba sustiprino koks nors įvykis, pvz., prievarta prieš vaikus, bet kadangi net daugelis skriaudžiamų vaikų nepatiria liūdesio visą gyvenimą, jūsų ne tokia žvali asmenybė gali iš esmės. matas atspindi jūsų temperamentą.

Idėjos, pagrįstos savęs priėmimu

Ar kuris nors iš šių dalykų gali būti jums naudingas?

  • Kaip ir kitų asmenybės bruožų atveju, gali būti protinga priimti savo pagrindinį „aš“, o ne bandyti pakeisti savo pagrindinį „aš“, vadovaujantis linksmesnių tipų užuominomis ar net raginimais „nusilinksminti“.
  • Ar turėtumėte priimti savo rimtumą? Galbūt jūs neturite tokio gyvenimo hah-hah, kaip laimingi žmonės, tačiau rimti žmonės linkę pasiekti rimtų laimėjimų.
  • Ar turėtumėte daugiau laiko praleisti su panašaus temperamento žmonėmis? Būdami šalia, galite jaustis mažiau priimtini. Ir atvirkščiai, kai kuriuos liūdnus žmones pakylėja kabinimasis su funsteriais. Kyla klausimas, o kaip tu?
  • Ar norite imtis darbo, kurio rimtumas yra privalumas? Pavyzdžiui, ar jums geriau ar blogiau sektųsi dirbdamas tokią karjerą, kuriai reikalingas tikslumas, pavyzdžiui, medicinos įranga ar vaistai? Ar darbas slaugytoja, hospise, dvasininke ar net laidojimo pramonėje jums būtų naudingas, ar tai jus dar labiau nuleistų?

Pasiūlymai tobulėjimui

Jei norite patobulinti, tarkime, nuo 3 iki 5, ar kuris nors iš jų gali būti vertingas?

  • Imkitės kūdikio žingsnių, kad pagerintumėte tai, kas jus padarytų laimingesnius: Išmokite geriau naudotis kompiuteriu? Numesti 10 svarų? Priimti daugiau apie save?
  • Inventorizuokite, kas leidžia jaustis geriau. Kokia veikla darbe ir ne darbo metu jautiesi gerai. Visuomenė gali tikėtis, kad jums patiks „linksma“ veikla, pavyzdžiui, vakarėliai, šokiai, gėrimas ir pan., tačiau pažvelkite į vidų: kas lemia tu jaustis geriau? Darykite daugiau tų dalykų, mažiau kitų.
  • Praktikuokite tą pagrindinę vertybę daugelyje dvasinių tradicijų: dėkingumą. Ar tai padėtų kiekvieną dieną išreikšti dėkingumą už gėrį savo gyvenime ir pasaulyje? Galite tai padaryti savo dienoraštyje, maldoje ar net garsiai kalbėdami su savimi. Pavyzdžiui, nesunku liūdėti žiūrint ar skaitant žinias, tačiau, kaip savo knygoje pabrėžia Stevenas Pinkeris, Nušvitimas dabar, Šiandieninis pasaulis iš tikrųjų yra mažiau smurtinis, o jo žmonės džiaugiasi geresne gyvenimo kokybe ir ilgaamžiškumu nei bet kada istorijoje. Tada yra nesenstančios prekės, kurios nusipelno dėkingumo, pavyzdžiui, vaikai, augintiniai, gamtos rankų darbas, kūrybinės raiškos malonumai, valgymas, draugystė, meilė ir taip, seksas.

Situacinis liūdesys

Kai kurie žmonės ne visada buvo liūdni, bet įvykis juos pavertė tokiais.

Jaučiasi beverčiai. Tai gali pakenkti, jei žmogus buvo blogas mokykloje arba buvo geras mokykloje, bet blogas darbo pasaulyje. Arba jiems nesisekė santykiai: romantiški, platoniški ar tėvų santykiai. Ar norite sutelkti dėmesį į savo giminaitis stipriąsias puses, net jei jos yra kuklios, ir (arba) norite ištaisyti svarbią silpnybę?

pavydas. Kai kurie žmonės tapo liūdni, nes pamatė, kaip bendraamžiui, draugui ar šeimos nariui sekasi, kol jie merdėjo. Ar tai padėtų jums panaudoti savo pavydą pastangoms konkuruoti? Ar jums būtų protingiau konkuruoti tik su savimi, savo pasirinktais rodikliais, einant kūdikių žingsnelius būties link tavo pats geriausias?

Pralaimėjimas. Dauguma žmonių liūdi praradę tėvą, intymų partnerį, draugą ar patyrę karjeros nesėkmę. Ar būtumėte išmintingiau toliau tvarkyti netektį ar priversti save žengti kūdikiškus žingsnius į priekį?

Liga. Bloga diagnozė nuliūdintų bet ką. Ar tai padėtų jums įsivaizduoti blogiausią, sutelkti dėmesį į labiausiai tikėtiną rezultatą ar į optimistinį? Kalbėti apie tai ar užgniaužti? Ar norite pabandyti išgydyti ligą, ar imtis nuosaikesnio požiūrio?

Išsinešti

Kaip ir daugumoje dalykų, liūdesį geriausiai numalšina tam tikra individualizuota savęs priėmimo, liūdnų minčių apdorojimo, jas slopinimo ir kūdikio žingsnių derinys.

Aš tai garsiai perskaičiau „YouTube“.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *