Geriausi papildai vyresniems nei 50 metų žmonėms

sveikata

Senstant natūralu daugiau dėmesio skirti savo gyvenimo būdo pasirinkimams ir abejoti, ar darome viską, ką galime, kad palaikytume gerą sveikatą ateinančiais metais. Žinoma, vienas iš šių elementų yra mūsų mityba, nes mūsų gerovei labai svarbu užtikrinti, kad atitiktume makro ir mikroelementų poreikius.

Deja, viską, ko mums reikia, gali būti sunkiau gauti vien iš maisto dėl dviejų pagrindinių priežasčių. Pirma, daugelis subrendusių suaugusiųjų pastebi apetito sumažėjimą, dėl kurio gali sutrikti vitaminų ir mineralų suvartojimas. Be to, mes pradedame prarasti virškinimo sistemos efektyvumą, o tai reiškia, kad absorbuojame mažiau gėrio, kurį sugebame suvartoti. Dėl šios priežasties vitaminų ir mineralų papildai gali būti labai naudingi. Tačiau yra daug daugiau papildų, kurie taip pat gali būti naudingi.

Šiame straipsnyje apžvelgsime dešimt geriausių papildų, skirtų vyresnių nei 50 metų suaugusiųjų sveikatai palaikyti. Pateikiame ne tam tikra tvarka, apimsime daugybę ingredientų, galinčių padėti toms sveikatos sritims, kurioms vyresnio amžiaus žmonėms reikia skirti daugiau dėmesio. metų.

Gliukozaminas

Gliukozaminas yra vienas populiariausių papildų Jungtinėje Karalystėje, jį daugiausia vartoja vyresni nei 50 metų suaugusieji. Per daugelį metų jis buvo labai ištirtas ir įrodyta, kad jis palaiko sąnarių funkciją ir komfortą. Manoma, kad jis veikia sudarydamas kremzlės statybines medžiagas, kurios padeda išvengti pernelyg didelio irimo. Būtent šis kremzlės irimas sukelia skausmą, uždegimą ir riboja judėjimą.

Įrodymai rodo, kad gliukozamino sulfatas gali būti naudingesnis nei gliukozamino hidrochloridas ir kad reikia siekti 1500 mg per dieną. Gliukozaminas yra saugus ir gerai toleruojamas papildas, o ankstyvieji požymiai, kad jis gali būti netinkamas diabetikams, buvo daug kartų paneigti paskelbtais tyrimais. Kadangi gliukozamino sulfatas gaunamas iš vėžiagyvių, jis netinka tiems, kurie kenčia nuo alergijos vėžiagyviams.

Gliukozaminas yra veiksmingas, kai vartojamas vienas, tačiau jis taip pat ypač gerai veikia kartu su kitais ingredientais. Chondroitinas yra gerai žinomas tobulas partneris, nes daugelyje tyrimų buvo panaudota 1200 mg chondroitino kartu su 1500 mg gliukozamino. Tačiau ciberžolė, erškėtuogės, žaliosios midijos, MSM, kolagenas, hialurono rūgštis ir imbieras taip pat yra vienas kitą papildantys ingredientai.

Liuteinas

Visi 5 mūsų pojūčiai yra svarbūs ir regėjimas tikrai nėra išimtis. Liuteinas yra karotenoidas, kuris natūraliai randamas įvairiuose maisto produktuose, pavyzdžiui, kiaušiniuose ir žalumynuose, pavyzdžiui, kopūstuose, špinatuose ir brokoliuose. Jis taip pat randamas organizme, kur ypač didelis jo kiekis koncentruojasi akyje. Liuteinas vaidina pagrindinį vaidmenį geltonojoje dėmėje, kur jis veikia kaip filtras, apsaugantis akį nuo ryškios šviesos. Įrodyta, kad dieta, kurioje gausu liuteino, padeda palaikyti akių sveikatą, lėtina geltonosios dėmės degeneraciją – pagrindinę aklumo priežastį – ir netgi užkerta kelią jos atsiradimui.

Be dietos, kurioje yra kiaušinių ir gausu žalių daržovių, norint gauti 20–50 mg liuteino per dieną, tikriausiai reikia papildyti liuteinu, o tai yra naudinga dozė. Taip pat gali būti naudinga derinti jį su tokiais ingredientais kaip zeaksantinas ir pagrindiniais mikroelementais, tokiais kaip cinkas ir vitaminai A, C ir E. Kadangi liuteinas randamas įvairiuose maisto produktuose ir yra svarbus funkcinis ingredientas organizme, jo neturėtų būti. nustebinti, kad tai saugus ir gerai toleruojamas.

Menkių kepenų aliejus

Klasikinis priedas, kurio tiesiog negalėjome išbraukti iš šio sąrašo, menkių kepenų aliejus yra mitybos galia, kurią daugelis vyresnio amžiaus žmonių prisimins (galbūt ne taip su meile!) iš savo vaikystės. Menkių kepenų aliejus yra puikus ilgos grandinės omega 3 riebalų rūgščių, žinomų kaip EPA ir DHR, šaltinis. Europos maisto saugos tarnybos (EFSA) teigimu, kiekvieną dieną turėtume siekti vidutiniškai 250 mg kiekvieno. Įrodyta, kad ši dozė padeda palaikyti širdies sveikatą, smegenų veiklą ir regėjimą; Trys sveikatos sritys, dėl kurių visi galime sutikti, yra svarbios subrendusiems suaugusiems.

Be omega 3 kiekio, menkių kepenų aliejus laikomas „natūraliu multivitaminu“, nes jame yra daug vitaminų A ir D. Vitaminas A yra svarbi maistinė medžiaga, kuri, kaip žinoma, palaiko imuninę funkciją, regėjimą, odos sveikatą ir antioksidacinę būklę. Vitaminas D yra maistinė medžiaga, kuri taip pat reikalinga stipriai imuninei sistemai, tačiau didžiausias jo vaidmuo yra kaulų ir raumenų funkcijai. Taip yra todėl, kad pakankamas vitamino D kiekis yra labai svarbus kalcio ir fosforo – dviejų mineralų, kurie yra tikrai svarbūs mūsų skeletui – pasisavinimui.

Kadangi maždaug trečdaliui visų JK žmonių tam tikru metų laiku trūksta vitamino D, šios maistinės medžiagos papildas yra labai vertingas. Maža to, papildomai vitamino D rekomenduojama vartoti visiems suaugusiems nuo rugsėjo iki balandžio, o kai kuriems žmonėms – ištisus metus.

Ginkgo biloba

Jei ginkmedis nėra plačiausiai naudojamas botaninis augalas pasaulyje, jis tikrai patenka į populiariausiųjų sąrašą. Ginkgo biloba papildai buvo kruopščiai ištirti, o jo nauda tikrai pritaikyta brandiems suaugusiems žmonėms. Taip yra todėl, kad ne kartą buvo įrodyta, kad jis palaiko sveikų suaugusiųjų smegenų funkciją, bet taip pat sulėtina kognityvinį silpnėjimą tiems, kurie serga demencija. Be to, Ginkgo biloba taip pat gali padėti psichinei sveikatai, regėjimui ir protarpiniam šlubavimui; būklė, kuri turi įtakos kraujo tekėjimui į koją. Ginkgo biloba sudėtyje yra daug fitocheminių medžiagų, kurios padeda pagerinti kraujotaką, ir tai, kaip žinoma, yra jo naudos priežastis.

Ieškodami Ginkgo biloba papildų, įsitikinkite, kad pasirinkote lapų ekstraktą, kuriame yra 24% ginkgolidų ir 6% terpeno laktonų. Taip pat norite siekti 120–240 mg per dieną, atsižvelgiant į tai, kad šis diapazonas buvo naudojamas beveik vien tik moksliniuose tyrimuose.

Augaliniai steroliai

Gerai įrodyta, kad beveik 40 % suaugusiųjų Jungtinėje Karalystėje turi aukštą cholesterolio kiekį, o tai yra žinomas širdies ir kraujagyslių ligų rizikos veiksnys. Vienas EFSA patvirtintas priedas cholesterolio kiekiui mažinti yra augaliniai steroliai. Nuolat įrodyta, kad vartojant augalinius sterolius, jie gali sumažinti cholesterolio kiekį iki 12,5 % vos per 14–21 dieną. Taip yra dėl to, kad jų sudėtis labai panaši į paties cholesterolio sudėtį ir konkuruoja dėl įsisavinimo virškinimo sistemoje. Tai reiškia, kad mes absorbuojame mažiau cholesterolio ir dėl to sumažėja jo kiekis kraujyje, o tai tikrai teigiamas poveikis mūsų širdžiai.

Yra žinoma, kad žmonės gali palaikyti sveiką cholesterolio kiekį kraujyje vartodami 0,8 g augalinių sterolių per dieną. Tačiau norint pastebėti reikšmingą sumažėjimą, reikia 2,5–3 g per dieną. Augalinių sterolių natūraliai galima rasti įvairiuose maisto produktuose, tokiuose kaip vaisiai, daržovės, riešutai, sėklos, ankštiniai augalai ir nesmulkinti grūdai, tačiau daug mažesniu kiekiu nei specialiuose augaliniuose sterolių papilduose. Pavyzdžiui, jums reikės suvalgyti 32 obuolius, kad gautumėte tokį patį kiekį augalinių sterolių, kaip ir vienoje mūsų formulės tabletėje (800 mg).

Tačiau reikia pasakyti, kad augaliniame maiste, be augalinių sterolių, yra ir maistinių medžiagų, kurios taip pat yra naudingos cholesterolio kontrolei, todėl tikrai nepamirškite jų.

Multivitaminai

Multivitaminai yra be rūpesčių ir ekonomiškas būdas užtikrinti, kad būtų patenkinti visi mikroelementų reikalavimai. Kaip palietėme įžangoje, vyresnio amžiaus žmonės yra pažeidžiami dėl vitaminų ir mineralų trūkumo dėl sumažėjusio apetito ir maisto suvartojimo, o tai reiškia, kad papildai gali būti ypač vertingi.

Galima rinktis iš įvairių multivitaminų, o jų sudedamųjų dalių sąrašo ilgis tikrai gali skirtis. Tačiau rekomenduojame įsigyti tokių maistinių medžiagų, kaip selenas ir jodas, kurių didelė dalis gyventojų negauna pakankamai. Be šių mineralų, reikia ieškoti multivitaminų, kuriuose yra bent 10 mikrogramų (400 tarptautinių vienetų) vitamino D.

Dėl tablečių dydžio apribojimų multivitaminams labai sunku aprūpinti atitinkamu kiekiu tam tikrų ingredientų, būtent kalcio ir magnio. Kadangi tai yra labai svarbios maistinės medžiagos, palaikančios kaulų ir raumenų jėgą, gali būti naudinga jų papildyti kartu su aukštos kokybės multivitaminais.

Išrūgų baltymai

Išrūgų baltymai gali atrodyti kaip ypatingas pasirinkimas mūsų sąraše, nes jie siejami su jaunesniais sportininkais ir sporto salės entuziastais, bet išgirskite. Kitas senėjimo trūkumas yra…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *