Aštuoni patarimai, kaip jaustis energingesniems

Uncategorized

Jaustis energingam yra raktas į laimę. Tyrimai rodo, kad kai jaučiatės energingi, jaučiatės daug geriau. Kita vertus, kai jaučiatės išsekęs, užduotys, kurios paprastai jus džiugintų, pavyzdžiui, puošti šventines dekoracijas, verčia jaustis priblokšti ir mėlyni.

Kai mano energija mažėja, išbandau vieną iš šių metodų (na, pirmiausia išgeriu ką nors su kofeinu, bet jei jaučiu, kad reikia imtis tolesnių veiksmų, išbandau šias strategijas):

1. Mankštinkitės – net greitas 10 minučių pasivaikščiojimas padidins jūsų energiją ir pagerins nuotaiką. Tai tikrai veikia! Pabandyk tai!

2. Klausykitės gyvos muzikos.

3. Pakankamai išsimiegokite. Jei žadintuvas kiekvieną rytą išmuša iš kieto miego, negaunate pakankamai – ir tai svarbu. (Čia yra keletas patarimų, kaip gerai išsimiegoti.)

4. Kai kuriems žmonėms 10-30 minučių snaudimas labai padeda. Aš pats negaliu nusnūsti, bet buvo žinoma, kad mano tėvas per vieną dieną nusnūsta tris kartus.

5. Elkitės energingai. Tyrimai rodo, kad kai žmonės juda greičiau, pagreitėja jų medžiagų apykaita. Taip pat dėl ​​to, kaip mes veikti daro įtaką mūsų būdui jausti (beveik neįtikėtinu laipsniu), elgdamiesi energingai jausitės energingesni.

6. Pasikalbėkite su draugais. Pastebėjau, kad jei jaučiuosi nusilpęs, o paskui susiduriu su draugu gatvėje, pasijuntu daug energingesnis. Kreipkitės, jei jums reikia paskatinimo. Tai galioja tiek intravertams, tiek ekstravertams.

7. Ką nors nuveikti. Iš savo darbų sąrašo išbraukus kankinančius darbus, atsiranda didelis energijos antplūdis. Norėdami padidinti antplūdį, išvalykite spintą. Nustebsite, kaip puikiai jausitės vėliau.

8. Nenaudokite maisto. Kyla pagunda ištiesti ranką į ledų dėžutę, kai jaučiatės abejingi, bet galiausiai visos tos papildomos kalorijos jus tiesiog nuvils žemyn. Apskritai, būkite atsargūs dėl noro gydyti save, kai jaučiatės silpni.

Energija (arba energijos trūkumas) yra užkrečiama. Jei jausitės energingi, padėsite energingiems jaustis ir aplinkiniams žmonėms. Ir dėl to jie jaučiasi laimingesni. Tiesą sakant, jo puikioje knygoje „No A***ole“ taisyklėBobas Suttonas praneša, kad buvimas energijos davėju buvo vienas iš stipriausių teigiamų rezultatų darbe prognozių.

Norite pradėti savo laimės projektą? Jei norite pažvelgti į mano asmeninę rezoliucijų diagramą ir įkvėpimo, atsiųskite man el. laišką adresu grubin, tada ženklas „at“, tada gretchenrubin dot com. (Atsiprašome, kad parašiau taip apvaliu būdu; bandau sutrukdyti nepageidaujamo e. pašto platintojams.) Tiesiog temos eilutėje parašykite „Rezoliucijos diagrama“.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *