9 būdai, kaip įveikti savęs gailestį

sveikata
„luxorphoto“ / „Shutterstock“.

Šaltinis: luxorphoto/Shutterstock

Nesvarbu, ar jus atstūmė meilės pomėgis, ar jus pribloškė artėjantis terminas, gailesčio vakarėlio surengimas nepadės. Tiesą sakant, gailėtis savęs gali būti tiesiog destruktyvus. Dėl to sunku – jei ne neįmanoma – įveikti negandas, ir tai neleidžia įstrigti.

Psichiškai stiprūs žmonės atsisako leisti, kad savęs gailėjimasis sužlugdytų jų tikslus. Vietoj to, jie naudoja neišvengiamus gyvenimo sunkumus kaip būdą stiprėti ir tapti geresniais. Štai 9 būdai, kaip išvengti spąstų:

1. Jie susiduria su savo jausmais

Psichiškai stiprūs žmonės leidžia patirti tokias emocijas kaip sielvartas, nusivylimas ir vienatvė. Jie nesiblaško nuo nepatogių emocijų klausdami, ar jų problemos yra „sąžiningos“, arba įtikinėdami save, kad nukentėjo daugiau nei aplinkiniai. Jie žino, kad geriausias būdas susidoroti su diskomfortu yra tiesiog jį įveikti.

2. Jie atpažįsta įspėjamuosius žemyn nukreiptos spiralės ženklus

Kai sutelkiate dėmesį į viską, kas vyksta ne taip, jūsų mintys tampa perdėtai neigiamos, o tos mintys neigiamai paveiks jūsų elgesį, jei prie jų apsigyvensite. Neigiamo mąstymo ir neveiklumo derinys skatina tolesnį savęs gailesčio jausmą. Psichiškai stiprūs žmonės atpažįsta, kai jiems kyla pavojus patekti į žemyn nukreiptą spiralę, ir imasi veiksmų, kad neleistų gyventi apgailėtino gyvenimo.

3. Jie abejoja savo suvokimu

Mūsų emocinė būsena įtakoja tai, kaip mes suvokiame tikrovę. Kai gailitės savęs, greičiausiai sutelkiate dėmesį į blogus dalykus, vykstančius jūsų gyvenime, ir nepaisote gero. Psichiškai stiprūs žmonės abejoja, ar jų mintys atspindi tikrovę. Jie užduoda sau tokius klausimus: „Ar mano sėkmė visada bloga? arba: „Ar tikrai visas mano gyvenimas sugriautas? Tokie klausimai leidžia jiems atpažinti, kada jų požiūris nėra realistiškas, ir sukurti tikroviškesnį savo situacijos suvokimą.

4. Jie paverčia savo neigiamas mintis elgesio eksperimentais

Psichiškai stiprūs žmonės neleidžia neigiamoms mintims virsti savaime išsipildančiomis pranašystėmis; jie atlieka elgesio eksperimentus, siekdami įrodyti, kad tos mintys yra klaidingos. Kai jie galvoja apie tokius dalykus kaip: „Aš niekada negalėčiau surengti tokios geros prezentacijos kaip ši“, jie atsako: „Iššūkis priimtas!

5. Jie pasilieka savo išteklius produktyviai veiklai

Kiekviena minutė, kurią gailitės savęs, yra 60 sekundžių, kurias atidedate ieškodami savo problemų sprendimo. Psichiškai stiprūs žmonės atsisako eikvoti brangų laiką ir energiją savo kančioms. Vietoj to, jie skiria savo ribotus išteklius produktyviai veiklai, kuri gali pagerinti situaciją.

6. Jie praktikuoja dėkingumą

Sunku jausti savęs gailestį ir dėkingumą vienu metu. Savęs gailėjimas reiškia mąstymą: „Aš nusipelniau geresnio“. Dėkingumas reiškia mąstymą: „Aš turiu daugiau, nei man reikia“. Psichiškai stiprūs žmonės pripažįsta viską, už ką gyvenime turi būti dėkingi – iki gryno oro, kad galėtų kvėpuoti, ir švarų vandenį gerti.

7. Jie padeda kitiems žmonėms

Sunku savęs gailėtis, kai esi užsiėmęs padėti tiems, kuriems pasisekė mažiau. Tokios problemos kaip reiklūs klientai ar mažėjantys pardavimai neatrodo tokie blogi, kai primenama, kad yra žmonių, kuriems trūksta maisto ir pastogės. Užuot galvoję apie savo nepatogumus, psichiškai stiprūs žmonės stengiasi pagerinti kitų gyvenimą.

8. Jie atsisako skųstis

Atviras kitiems žmonėms apie savo problemų mastą skatina gailestį sau. Psichiškai stiprūs žmonės nesistengia įgyti kitų užuojautos skųsdamiesi sunkiomis aplinkybėmis. Vietoj to, jie arba imasi veiksmų, kad viską pagerintų, arba susitaiko su situacijomis, kurių negali pakeisti.

9. Jie palaiko optimistinę perspektyvą

Kai kurių gyvenimo problemų negalima išvengti ar išspręsti. Artimųjų netektis, stichinės nelaimės ir tam tikros sveikatos būklės yra problemos, su kuriomis vienu ar kitu metu susidurs dauguma iš mūsų, tačiau psichiškai stiprūs žmonės optimistiškai žiūri į savo gebėjimą susidoroti su bet kokiais gyvenimo įvykiais.

Sukurkite psichinę jėgą

Psichinės jėgos ugdymas yra panašus į fizinės jėgos stiprinimą. Jei norite tapti fiziškai stiprus, jums reikės gerų įpročių, pavyzdžiui, kilnoti svorius. Taip pat turėtumėte atsikratyti žalingų įpročių, pavyzdžiui, valgyti per daug saldumynų. Psichinės jėgos ugdymas taip pat reikalauja gerų įpročių ir destruktyvių įpročių, pavyzdžiui, gailesčio sau. Ugdydami didesnį gebėjimą reguliuoti savo mintis, valdyti emocijas ir elgdamiesi produktyviai, nepaisant aplinkybių, sustiprėsite ir tapsite geresni.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *