5 būdai, kaip nustoti tenkintis už mažiau, nei nusipelnėte

sveikata
A ir N fotografija/Shutterstock

Šaltinis: A and N photography/Shutterstock

Žmogus tampa savo nepasitenkinimo bendrininku, kai nuolat pasitenkina mažiau nei nori. Kai pradėsite priimti sprendimus, atspindinčius tai, ko trokštate iš savo gyvenimo ir santykių, pradėsite jaustis geriau. Kuo geriau jaučiatės, tuo lengviau atmesite netinkamą elgesį. O kai atsispirsite būtinybei susitvarkyti, būsite apdovanoti galimybėmis.

Štai penki būdai, kaip nustoti įsikurti ir jaustis geriau:

1. Nustokite racionalizuoti blogą kitų elgesį.

Ar dažnai teisinatės dėl kitų netinkamo elgesio su jumis? „Jam buvo bloga diena, todėl jis piktinasi“ arba „Ji buvo sunkus gyvenimas, todėl ji iš manęs tiek daug tikisi“. Tai svarbu, jei jūsų santykiuose nėra ramybės. Užuot racionalizavęs, pabandykite kalbėti tiesiai apie tai, kas jus skaudina. Jei jūsų artimi žmonės jūsų negirdi arba atleidžia jus iš darbo ar daro jus negaliojančiais, o jūs su tuo susitaikote, jūs pasitenkinate mažiau nei nusipelnėte.

2. Pripažinkite, kad negauti to, ko norite, nėra asmeninis prakeiksmas.

Jūs tampate pažeidžiamas susitaikymui, jei sakote sau, kad esate prakeiktas jėgų, nepriklausančių nuo jūsų, kai ištinka sunkumai ar nesėkmės. Toks požiūris pripažįsta pralaimėjimą. Gyvenimas kartais būna nesąžiningas, bet ne visada. Kiekvieną kartą, kai bandote kažką, ko norite, švariai nuvalykite šiferį. Priešingu atveju jūs leidžiate ankstesnių nusivylimų kartėliui (ne jėgoms, nepriklausančioms nuo jūsų valios), kad taptumėte pažeidžiami ir pasitenkintumėte mažiau, nei nusipelnėte ir galite pasiekti.

3. Pripažinkite, kad būti vienam nėra tas pats, kas apleisti.

Kaip aprašyta Mano knyga, tai, kad esate vienas, dar nereiškia, kad esate ydingas. Jei negalite būti vienas be savikritikos ir savižudybės, pasitenkinsite niūriomis draugystėmis ir meilužiais, kad tik rastumėte atotrūkį nuo vienatvės. Priimkite vienatvę dabar, kad vėliau galėtumėte gauti ką nors geresnio.

4. Įpraskite reikšti tai, ko trokštate, ir kartokite tai pakartotinai.

Niekas negauna to, ko nori, jei visiškai nepriima ir nepripažįsta to, ko trokšta, ir nepraneša to žmonėms savo gyvenime. Susisiekite su tuo, ko norite, dideliu ir mažu. Kalbėkitės apie tai su draugais, šeima ir pažįstamais. Pasakykite tai garsiai. Atkreipkite dėmesį į visatą, kad parama jums sugrįžtų.

5. Nesutikite su tuo, ko nenorite.

Didžiulė įsikūrimo dalis yra būti „taip vyru“ moterimi. Jei sutinkate su dalykais, kurių iš tikrųjų nenorite, jūs kuriate gyvenimą, kuris neatspindi jūsų poreikių ir tapatybės. Kai paprašys ką nors padaryti, ar net kai jūsų paklaus, ko norite vakarienei, leiskite sau stabtelėti ir eiti į vidų. Paklauskite savęs: „Ką aš noriu valgyti? „Ar aš noriu tai padaryti?” arba „Kokį darbą aš noriu dirbti? ir tada klausyk atsakymų.

Esu psichologas privačioje praktikoje Vašingtone, DC ir autorius Išsiskyrimas ir skyrybos – 5 žingsniai: kaip pasveikti ir jaustis patogiai vienam ir Savigarbos ugdymas – 5 žingsniai: kaip jaustis „pakankamai gerai“. Norėdami sužinoti daugiau, sekite mane Twitter @DrJillWeber ir „Facebook“ arba apsilankykite drjillweber.com.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *