Vitamino D purškalo nauda | Tiesiog papildai

Uncategorized

Dešimtys tūkstančių mūsų jau dešimtmečius laimingai ryja vitamino D tabletes. Taigi kodėl galbūt norėsite naudoti vitamino D purškiklį?

Kaip paaiškėjo, iš tikrųjų yra nemažai vitamino D purškiklių privalumų, apie kuriuos galbūt nežinote, ir apie juos visus pakalbėsime šiame straipsnyje.

Šį klausimą suskirstysime į dvi skirtingas dalis.

Pradėsime nuo vitamino D purškimo pranašumų, palyginti su tradicinėmis papildų formomis, tokiomis kaip kapsulės ar tabletės.

Tada antroje šio straipsnio dalyje plačiau pažvelgsime į bet kokio vitamino D papildo vartojimo naudą sveikatai.

Pradėkime.

Vitamino D purškalai vs tabletės

Čia, Simply Supplements, mes jau daugelį metų parduodame vitaminą D tablečių ir kapsulių pavidalu. Iš mokslinių tyrimų žinome, kad tokie papildai labai efektyviai didina vitamino D kiekį organizme. Iš daugiau nei 40 000 Trustpilot apžvalgų taip pat žinome, kad mūsų vitamino D tabletės visada yra gerai įvertintos. Tad kodėl į jau populiarų asortimentą įtraukti purškiklį?

Skirtingas absorbcijos kelias

Kyla pagunda manyti, kad skysto vitamino D purškimas į burną yra labai panašus į kapsulės ar tabletės nurijimą. Logiška manyti, kad ryjant skystas vitaminas D keliaus per jūsų virškinimo sistemą kaip tabletė ir lėtai absorbuojamas per žarnyno sienelę.

Tačiau tyrimai parodė, kad tai nebūtinai yra visa istorija.


Moksliniai vitamino D purškalo tyrimai rodo alternatyvų absorbcijos būdą – šį kartą per minkštuosius burnos audinius. Taip, vitaminas D tiesiogine prasme gali būti absorbuojamas į organizmą per jūsų gleivines.

Ar šis skirtingas absorbcijos būdas yra geresnis, priklausys nuo jūsų individualių aplinkybių (aptarta toliau), tačiau tai tikrai yra vienas iš elementų, išskiriančių purškalus nuo tablečių.

Sumažėjusi žarnyno absorbcija

Galbūt nustebsite sužinoję, kiek žmonių kenčia nuo sumažėjusios absorbcijos žarnyne. Tai reiškia, kad tradiciniai papildai ne visada gali būti visiškai absorbuojami nurijus.

Yra daugybė sveikatos būklių, kurios gali turėti įtakos mūsų virškinimo sistemos absorbcijai, ir daugelis žmonių, kurių absorbcija yra neoptimali, gali to net nežinoti.

Tačiau vargu ar tai visa istorija.

Mūsų žarnyno pralaidumas linkęs natūraliai mažėti senstant, todėl brandesni asmenys, net jei atrodo, kad jie yra geros sveikatos, taip pat gali nepasisavinti maistinių medžiagų taip efektyviai, kaip kadaise.

Tokiems asmenims gali būti naudingas alternatyvus absorbcijos būdas, kurį siūlo geriamieji purškiami papildai.

Jokių sunkumų ryjant tabletes

Daugelis iš mūsų nemėgsta nuryti tablečių. Dėl jų mus gali užgniaužti ar apgailėtinai, ir paprastai kuo didesnė tabletė, tuo nemaloniau ją nuryti.

Nors vitamino D tabletės paprastai yra gana mažos, vaikams ir pagyvenusiems žmonėms jas gali būti sunku vartoti.

Rasti tinkamą alternatyvą ne visada lengva. Tačiau vitamino D burnos purškalas yra paprastas keitimas. Dabar tikrai nėra jokio pasiteisinimo kentėti dėl mažo vitamino D kiekio, neatsižvelgiant į jūsų gyvenimo būdą.

Skanus vaisių skonis

Pripažinsime, kad ši nauda galbūt nėra pati moksliškiausia, tačiau skanių papildų yra nedaug.

Kai iš tikrųjų mėgausitės vitamino D skoniu, nustebsite, kaip daug lengviau gali būti nepamiršti jo išgerti ir ilgą laiką laikytis maisto papildų vartojimo režimo.

Mūsų vitamino D burnos purškikliai šiuo metu yra dviejų skirtingų skonių; Orange arba Elderberry & Lime, todėl jie yra malonus kasdieninis jūsų sveikatos priedas.

Vitaminai kelyje

Vitaminų tabletės paprastai nėra pats praktiškiausias dalykas nešiotis su savimi ar palikti automobilyje. Buteliai gali būti dideli ir barškėti. Tačiau purškalai yra skirtingi.

Burnos purškalai yra mažesni, subtilesni ir nekelia nepatogaus triukšmo juos nešiojant. Jei ieškote vitamino D tirpalo, tinkančio įtemptam gyvenimo būdui, burnos purškalas gali būti kaip tik tai, ko jums reikia.

Veiksmingumo rodikliai

Daugelis iš mūsų jau daugelį metų vartoja vitamino D tabletes. Jei nenorite išbandyti vitamino D purškalo, gali kilti klausimas, koks iš tikrųjų yra purškalo veiksmingumas?

Laimei, pastaraisiais metais buvo atlikta nemažai mokslinių tyrimų šia tema, todėl turime tam tikrų duomenų, į kuriuos galime pažvelgti.

Vienas tyrimas supriešino ir vitamino D purškalus, ir tabletes. Grupė savanorių 4 savaites vartojo vieną ar kitą gydymą. Tada jie visi padarė pertrauką, kad vitamino D lygis sumažėtų iki normalaus. Galiausiai savanoriai pakeitė gydymą, todėl grupė, kuri iš pradžių vartojo vitamino D tabletes, dabar vietoj to naudojo purškiklį ir atvirkščiai. Visą laiką buvo stebimas visų dalyvių vitamino D kiekis.

Rezultatai parodė, kad abu gydymo būdai veiksmingai padidino vitamino D kiekį organizme. Vidutiniškai 59% kandidatų iš pradžių parodė nepakankamą vitamino D kiekį, o gydant jis sumažėjo iki nulio. Tačiau labai svarbu, kad mokslininkai nerado „reikšmingo skirtumo“ tarp šių dviejų gydymo būdų, ir padarė išvadą, kad „geriamas purškiamas vitaminas D3 yra lygiai taip pat veiksminga alternatyva sveikiems suaugusiems kapsulių papildymui“.

Antrajame tyrime buvo palygintos želatinos vitamino D kapsulės su purškikliu. Nors bendras dalyvių skaičius buvo daug mažesnis nei ankstesniame tyrime, jame dalyvavo ir asmenys, kurių žarnyno absorbcijos greitis buvo normalus, ir tie, kuriems buvo nustatytos absorbcijos problemos.

Šio nedidelio klinikinio tyrimo rezultatai dar labiau nusvėrė vitamino D purškimo naudai. Nors abu metodai padidino vitamino D koncentraciją organizme, purškimas iš tikrųjų buvo gerokai pranašesnis abiem grupėms. Jie padarė išvadą, kad „purškimas davė žymiai didesnį poveikį [vitamin D] koncentracija, palyginti su minkšta želatinos kapsule“.

Galiausiai galime remtis sporto mokslininkų darbais. Jau keletą metų buvo teigiama, kad didesnis vitamino D kiekis gali pagerinti pratimų atlikimą, pavyzdžiui, stiprinant raumenis arba padidinant deguonies suvartojimą organizme.

Viename iš tokių tyrimų futbolininkams kasdien buvo purškiamas vitamino D, kad būtų galima stebėti veiklos pokyčius. Nors galiausiai bandymo metu nepavyko nustatyti jokių sportinių gebėjimų pagerėjimo, duomenys parodė, kad purškalas „žymiai padidino“ vitamino D kiekį organizme, net jei tai nepagerino sportinių rezultatų.

Šie tyrimai kartu tikrai padeda pabrėžti vieną paprastą faktą: vitamino D purškikliai nėra naujausia mada. Tiesą sakant, atsižvelgiant į tyrimą, kurį žiūrite, atrodo, kad vitamino D purškikliai yra bent jau tokie pat veiksmingi kaip tabletės ar kapsulės, o kai kuriose situacijose jie gali būti net veiksmingesni.

Kodėl vis tiek reikia vartoti vitaminą D?

Vitaminas D tikriausiai yra vienas iš labiausiai žinomų ir dažniausiai vartojamų papildų. Net Anglijos visuomenės sveikata rekomenduoja Didžiosios Britanijos gyventojams papildyti vitaminu D žiemos mėnesiais. Kai kuriems žmonėms vitamino D papildas rekomenduojamas ištisus metus.

Bet jei jums įdomu, kodėl turėtume rimčiau žiūrėti į vitamino D kiekį, čia yra tik kelios svarios priežastys…

Sveikas skeletas

Vitaminas D tikriausiai labiausiai žinomas dėl to, kad padeda stiprinti skeletą. Yra žinoma, kad dideli trūkumai sukelia rachitą vaikams arba osteoporozę brandesniems suaugusiems.

Osteoporozės skaičiai yra ryškūs – apskaičiuota, kad trečdalis vyresnių nei 55 metų moterų anksčiau ar vėliau susirgs osteoporoze. Nors vitaminas D yra tik viena iš kelių maistinių medžiagų, padedančių išlaikyti tvirtą skeletą senstant (kitos yra kalcis, fosforas ir vitaminas K), jis tikrai atlieka pagrindinį vaidmenį.

Tačiau nemanykite, kad tik asmenys, priklausantys bet kuriam amžiaus tarpsniui, turėtų ypač rūpintis savo kaulais. Pavyzdžiui, moksliniais tyrimais įrodyta, kad hormoniniai pokyčiai artėjant menopauzei gali turėti neigiamos įtakos kaulų tankiui. Pavyzdžiui, Šiaurės Amerikos menopauzės draugija teigia, kad pagrindiniai osteoporozės rizikos veiksniai yra „mažas kalcio ir vitamino D suvartojimas“.

Net jei esate tinkamas ir sveikas, maisto papildų vartojimas yra pakankamai paprastas ir ekonomiškas būdas būti tikram, kad jūsų organizmas gaus vitamino D, nesvarbu, koks sezonas būtų.

Imuniteto palaikymas

Pastaraisiais dešimtmečiais daugėja įrodymų, kad vitaminas D vaidina lemiamą vaidmenį sveikai imuninei…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *