Septynios geriausios dėkingumo citatos

sveikata
meditacija, lotosas, dvasingumas

Dėkingumas yra neatsiejama dvasinės praktikos dalis

„Kiekvienam naujam rytui su šviesa, Už poilsį ir nakties prieglobstį, už sveikatą ir maistą, už meilę ir draugus, už viską, ką siunčia tavo gerumas.” – Ralphas Waldo Emersonas

Dėkingumo patyrimas ir išreiškimas yra svarbi bet kokios dvasinės praktikos dalis. Jis atveria širdį ir suaktyvina teigiamų emocijų centrus smegenyse. Reguliari dėkingumo praktika gali pakeisti mūsų smegenų neuronų veikimo būdą į pozityvesnius automatinius modelius. Teigiamos emocijos, kurias mes sukeliame, gali nuraminti kančią ir išplėsti mūsų mąstymo modelius, kad galėtume susidaryti platesnį ir platesnį požiūrį į savo gyvenimą. Dėkingumas yra ryšio emocija, kuri mums primena, kad esame didesnės visatos dalis su viskuo, kas gyva. Žemiau yra keletas mano mėgstamiausių citatų apie dėkingumą, kad padėtų jus įkvėpti ir pagilinti jūsų mąstymą apie ilgalaikės dėkingumo vietos radimą savo gyvenime.

Dėkingumo citatos

  1. „Būkime dėkingi žmonėms, kurie daro mus laimingus; jie yra žavūs sodininkai, kurie verčia mūsų sielas žydėti“. – Marcelis Prustas
  2. „Galima sakyti, kad esame gyvi tik tomis akimirkomis, kai mūsų širdys suvokia mūsų lobius. – Torntonas Vailderis
  3. Išreikšdami savo dėkingumą, niekada neturime pamiršti, kad didžiausias įvertinimas yra ne ištarti žodžius, o gyventi pagal juos. Johnas F. Kennedy
  4. Kartais mūsų pačių šviesa užgęsta ir ją atgaivina kito žmogaus kibirkštis. Kiekvienas iš mūsų turi pagrindo su giliu dėkingumu galvoti apie tuos, kurie įžiebė mumyse liepsną. Albertas Schweitzeris
  5. Giliausias žmogaus prigimties troškimas yra būtinybė būti įvertintam. — Viljamas Džeimsas
  6. „Būkite dėkingi už tai, ką turite; galiausiai turėsite daugiau. Jei susikoncentruosite į tai, ko neturite, jums niekada, niekada neturėsite pakankamai.” – Oprah Winfrey
  7. Jis yra išmintingas žmogus, kuris neliūdi dėl to, ko neturi, bet džiaugiasi tuo, ką turi.” – Epiktetas.

Kaip įnešti dėkingumo į savo gyvenimą

Norėdami pradėti dėkoti į savo gyvenimą, galite sąmoningai medituoti apie visus dalykus, kurie jums padeda arba teikia malonumą. Taip pat galite rašyti dėkingumo dienoraštį, skelbti nuotraukas ir rašyti apie dalykus, už kuriuos jaučiatės dėkingi kiekvieną dieną. Šventės – puikus metas išreikšti padėką draugams ir šeimos nariams rašant atvirukus ir keičiantis apgalvotomis, asmeninėmis dovanomis. Sausainių kepimas kaimynams ar maisto dalijimasis su vargšais yra kiti būdai išreikšti dėkingumą už maisto gausą, kurią turime šioje šalyje. Dėkingumas gali sukelti meilės, dėkingumo, dosnumo ir užuojautos jausmus, kurie dar labiau atveria mūsų širdis ir padeda perjungti mūsų smegenis į pozityvesnius būdus.

Apie autorių

Melanie Greenberg, mokslų daktarė yra klinikinė psichologė, gyvenimo trenerė ir gyvenimo pokyčių, sveikatos psichologijos, integracinės ir elgesio medicinos, lėtinio streso ir skausmo ekspertė, paskelbusi savo tyrimus akademiniuose žurnaluose. Anksčiau ji buvo profesorė, o dabar yra įtakinga praktikuojanti psichologė, pranešėja ir žiniasklaidos konsultantė.

Apsilankykite mano svetainėje: http://www.drmelaniegreenberg.biz

arba kitas mano tinklaraštis marinpsychologist.blogspot.com

Sekite mane Twitter @drmelanieg

kaip aš „Facebook“ www.fb.com/mindfulselfexpress

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *