Kaip išvalyti kūną 5 paprastais žingsniais

sveikata

Natūralių organizmo valymo procesų palaikymas gali padėti sustiprinti ir skatinti bendrą jūsų sveikatą ir gerovę. Tokie veiksniai, kaip netinkama mityba, mankštos trūkumas, nesveikas gyvenimo būdas, traumos ir kitos sveikatos būklės, dažnai gali reikšti, kad dalykai, kurių tikrai nenorite, įsiskverbia į jūsų kūną ir pradeda neigiamai paveikti jūsų sveikatą.

Nepaisant visų jūsų organizmo funkcijų ir apsaugos sistemų pastangų, potencialiai kenksmingi toksinai, cheminės medžiagos ir bakterijos dažnai gali patekti į jūsų kūną, kur gali padaryti rimtą žalą.

Kas yra Detoksikacija?

Detoksikacija – tai veiksmas arba procesas, kurio imatės norėdami išplauti ir išvalyti organizme susikaupusius kenksmingus teršalus. Detoksikacija tampa vis populiaresnė, nes keičiasi kultūrinės gyvensenos normos, o gamintojai ir toliau į perdirbtus maisto produktus deda konservantų, dažiklių ir kitų cheminių medžiagų. Visa tai turi būti pašalinta iš jūsų kūno.

Detoksikacija dažnai gali būti puikus būdas skatinti įvairias jūsų sveikatos sritis, nes yra daugybė sistemų ir organų, kuriems sveika detoksikacija tiesiogiai naudinga. Toksinų kaupimasis gali kauptis visose skirtingose ​​jūsų kūno vietose, todėl kruopštus kūno valymas yra itin svarbus.

Yra daug diskusijų, kokie yra geriausi kūno detoksikacijos būdai. Tačiau nusprendėme sudaryti sąrašą, kuriame būtų keletas paprastesnių variantų, kurie gali suteikti greitos ir veiksmingos detoksikacijos naudos. Štai penkių žingsnių vadovas, kaip šiandien galite padėti išvalyti savo kūną.

1. Valgykite kartaus maisto

Kartus maistas maitinamas tiesiai į kepenis, kurios yra nepaprastai svarbus organas, atliekantis pagrindinį vaidmenį detoksikuojant jūsų kūną. Kepenys yra atsakingos už tulžies gamybą, kuri naudojama padėti suskaidyti sudėtingas chemines medžiagas, kurias suvartojate per maistą. Jei kepenys neveikia geriausiai, labai tikėtina, kad toksinai, bakterijos ir kiti kenksmingi junginiai gali būti nepakankamai pašalinti iš virškinimo sistemos.

Kepenys yra stimuliuojamos kartaus maisto, o padidinę kartumo kiekį savo racione galite paskatinti tulžies gamybą ir pagerinti virškinimą. Kartūs maisto produktai, tokie kaip kiaulpienių žalumynai, šafranas ir kartaus melionas, yra tik dalis dalykų, kuriuos galite pakeisti savo mityboje, kad pagerintumėte savo kepenis.

Kai atliekate detoksikaciją, kartaus maistas dažnai gali padėti sumažinti potraukį saldesniam maistui, kuriame yra didelė fruktozės ir angliavandenių koncentracija. Šie du junginiai gali sumažinti arba sustabdyti jūsų organizmo medžiagų apykaitą, padidindami riebalų kaupimosi ir kaupimosi organizme greitį. Kai kaupiami papildomi riebalai, dažniau kaupiasi ir toksinai. Pašalinus šiuos potraukius, jūsų cukraus kiekis kraujyje greičiausiai išliks stabilus, o ne svyruos pagal jūsų kasdienį valgymo režimą. Kai šie cukraus kiekio kraujyje pokyčiai yra reguliuojami, kepenys gali nuosekliai dirbti, kad padėtų išvalyti iš organizmo bjaurius toksinus ir bakterijas.

Vienas puikus kartaus maistas, kurį nuoširdžiai rekomenduojame, yra kopūstai. Kopūstuose yra daug įvairių vitaminų, mineralų, antioksidantų ir priešuždegiminių medžiagų, taip pat kalcio ir magnio. Tačiau kopūstuose esanti siera ir tirpios skaidulos daro daržovę tokia fantastiška detoksikacijos priemone. Pluoštas sugeria atliekas maistines medžiagas ir junginius, kad susidarytų sveikas išmatas, o ji veiks visoje virškinimo sistemoje, kad sugertų kenksmingus toksinus, kurie bando patekti į kraują.

Užtikrindami reguliarų, aukštos kokybės tirpių skaidulų ir sieros kiekį, galite padėti užtikrinti, kad visa jūsų virškinimo sistema būtų sveika ir apsaugota. Taip išvengsite didelio potencialiai kenksmingų toksinų kaupimosi į jūsų kūną.

2. Vartokite daugiau karštų gėrimų

Reguliariai vartodami karštus gėrimus, pvz., žolelių arbatas, galite padėti visą dieną nuosekliai detoksikuoti savo kūną. Žolelių arbatas pakeisdami nesveikesniais gėrimais, kuriuos galbūt vartojate, galite padėti stimuliuoti kepenis, kaip minėjome anksčiau su kartaus maisto. Pagerėjus kepenų funkcijai, jūsų virškinimo sistema bus geriau pasirengusi pašalinti didelius kenksmingų toksinų kiekius, kol jie nepateks į kraują.

Žolelių arbatose, tokiose kaip pankolis, mėtos, kiaulpienės ir žalioji, yra daug vitaminų ir mineralų, kurie gali padėti pagerinti jūsų sveikatą ir išvalyti toksinus. Rekomenduojame žaliąją arbatą dėl jos prieinamumo ir gaivaus skonio. Žaliosios arbatos taip pat galima rasti papildų pavidalu, kur galimas organizmo valymo pranašumas gali būti naudojamas kasdien suvartojant kapsulę.

Manoma, kad žolelių arbata veikia kaip diuretikas, didindamas šlapinimosi dažnį ir dažnumą. Šlapimas yra atliekų produktas, ir kuo daugiau pašalinsite iš savo kūno, tuo daugiau pašalinsite ir teršalų. Medicinos ekspertai mano, kad kiaulpienių arbata ypač gali padėti slopinti bakterijų dauginimąsi organizme, taip pat palaikyti tulžies pūslės ir inkstų funkciją.

3. Miegas

Jūsų kūnas natūraliai detoksikuojasi kiekvieną kartą, kai einate miegoti. Kai miegate, jūsų kūnas išlieka tokioje būsenoje, kuri skatina kepenis efektyviai dirbti visą naktį, kad pašalintų toksinus ir teršalus iš jūsų kūno naudojant cukraus kiekį kraujyje. Mėgaukitės gerais maistingais pusryčiais ryte, pavyzdžiui, nesmulkintų grūdų dribsniais, košėmis, vaisiais ir kokteiliais, kurie visą dieną palaikys jūsų virškinimo sistemą įvairiais sveikais vitaminais ir mineralais.

Vienas iš būdų, kaip lengvai išvalyti ir detoksikuoti savo kūną, yra užtikrinti, kad kiekvieną naktį gautumėte pakankamai miego. Aštuonios valandos yra įprastas miego kiekis, kurio jums reikia kiekvieną naktį, kad jūsų kūnas išliktų optimalus, tačiau tai gali skirtis priklausomai nuo jūsų individualių poreikių. Detoksikacija gali daug iš jūsų atimti ir gali prireikti daugiau miego dėl papildomų pastangų išvalyti toksinus ir išvalyti jūsų kūną.

Įsitikinkite, kad gerai išsimiegoję taip pat anksti ryte atsikeltumėte ir eitumėte į tualetą. Tai užtikrina efektyvų atliekų šalinimą, o ne per ilgai išliks jūsų kūne. Jei netrukus po miego neisite į tualetą, dalis atliekose esančių toksinų gali vėl pasisavinti jūsų kūną. Laikydamiesi griežto miego režimo, galite padėti išvengti tokio pobūdžio problemų, skatinant kruopštesnį kūno valymą.

Yra daug įvairių būdų, kaip padėti sukelti gilesnį miegą, kuris taip pat nenutrūksta. Jei mažai miegate, pabandykite:

  • Dėvėkite miego kaukę, kad šviesa jūsų nepažadintų.
  • Pasirūpinkite, kad kambario, kuriame miegate, temperatūra būtų vidutinė, kad kūno temperatūros pokyčiai jūsų nepažadintų.
  • Maudymasis prieš miegą. Tai gali padėti paskatinti daug geresnį snaudimą, nes mažėjanti kūno temperatūra gali paskatinti gilesnį miegą.
  • Prieš miegą mėgaukitės karštu gėrimu, pavyzdžiui, žaliąja arbata. Jūsų kūnas ne tik gauna naudos iš daugybės įvairių vitaminų ir mineralų, bet ir kūno temperatūros pokytis gali padėti įtakoti gilesnį miegą, kaip ir maudantis prieš miegą.

nušveiskite odą4. Nušveiskite kūną

Oda yra didžiausias žmogaus kūno organas ir veikia kaip pirmoji pagrindinė gynybos linija, apsauganti jūsų kūną nuo kenksmingų toksinų. Dėl odos svarbos labai svarbu, kad ji būtų puikios būklės, taikant gerą valymo režimą, kuris apima šveitimą ir šveitimą, kad būtų lengviau išvalyti jūsų kūną.

Šveitimas padeda pašalinti negyvas odos ląsteles ir atliekas iš medžiagų apykaitos reakcijos, kuri vyksta kiekvienoje jūsų kūno ląstelėje. Visoms ląstelėms išgyventi reikia energijos, o energijos kūrimo reakcija sukuria atliekų produktus. Šios odos ląstelių atliekos dažnai lieka ant odos paviršiaus kartu su visais kitais toksinais, kuriuos galite patirti kasdieniame gyvenime, pavyzdžiui, smogas, automobilių dūmai ir nešvarūs darbo paviršiai. Kūno valymas geru kruopščiu šveitikliu gali padėti pašalinti šiuos toksinus ir veiksmingai detoksikuoti.

Norėdami padėti toliau skatinti šias pastangas, galite susieti savo šveitimo įpročius su natūraliais, ekologiškais muilu ir plačiu maudymosi rutina, kad maksimaliai padidintumėte detoksikaciją ir kūno valymą. Probiotiniai muilai yra labai populiari detoksikacijos priemonė; Dėl „gerųjų“ bakterijų muilo darbo…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *