7 kūrybiški būdai išreikšti karštą pyktį

sveikata

Kai Marija savo vyro mobiliajame telefone pamatė įtartiną trumpąją žinutę, ji įtarė, kad vyras turi romaną, ir vėliau tą patį vakarą su juo susidūrė. Jis nenoriai prisipažino, kad turėjo lytinių santykių su darbe sutikta moterimi, bet pasakė jai, kad tuoj nutrauks romaną. Marija supyko ir paprašė savo vyro išeiti iš namų, bet kai šis pradėjo verkti, atsiprašyti ir pasakyti, kad ji yra jo gyvenimo meilė, ji nusprendė leisti jam pasilikti. Tačiau tą vakarą ir kitas dienas jos viduje kaupėsi pyktis. Ji to neišsakė, laikė buteliukuose, toliau šypsojosi savo darbe ir stengėsi būti maloni su vyru naktimis. Kitomis dienomis viskas jos viduje ir toliau kunkuliavo. Sukauptas stresas. Dalis Marijos norėjo išreikšti savo pyktį savo vyrui, o kita dalis norėjo, kad ji išliktų gerai besielgianti ir parodytų socialiai priimtiną elgesį, kurio ją visada mokė tėvai. Po dviejų savaičių ji susirgo. Išsivysto ūminis faringitas (gerklės skausmas), kartu su depresija ir nuovargiu.

Marija nebuvo išskirtinė, kad susirgo po stiprių emocijų.

Kiekvienas žmogus praeityje patyrė pyktį. Kyla klausimas: ką daryti su šiuo jausmu? Ar elgiamės pagal tai? Ar laikome jį išpilstytą savyje? Jei elgsimės dėl savo pykčio, galime įskaudinti kitus žmones. Jei laikysimės pykčio, tyrimai rodo, kad adrenalinas ir kortizolis, kurie yra mūsų streso hormonai, bus išskiriami, todėl būsime labiau linkę sirgti infekcijomis ir širdies ir kraujagyslių ligomis. Taigi, užuot skaudinę kitus žmones, skriausime patys save.

Geriausias būdas susidoroti su pykčiu yra jį išreikšti sveikai ir paversti šį neigiamą ir galbūt destruktyvų jausmą teigiamu, konstruktyviu veiksmu.

Neurologas Matthew Liebermanas iš UCLA parodė, kad kai neigiamus jausmus išreiškiame žodžiais, mūsų migdolinio kūno (su smegenimis susijusios emocijų reakcijos ir sprendimų priėmimo dalis) aktyvumas mažėja, o tai galiausiai gali prisidėti prie geresnės psichinės ir fizinės sveikatos. Be to, Harvardo visuomenės sveikatos mokykla turi įrodymų, kad žmonės, kurie atvirai išreiškia savo jausmus, yra sveikesni nei tie, kurie nuolat slopina stiprias emocijas.

Kaip galime saugiai išreikšti pyktį, neįskaudindami nei savęs, nei kitų žmonių?

Štai 7 sveiki, konstruktyvūs ir teigiami būdai – kai kurie iš jų gana linksmi ir gražūs – išreikšti pyktį:

1. Pataikyti į kamuolį. Išmokite žaisti tenisą, golfą, stalo tenisą, tinklinį ir t. t. Apsiimkite bokso pirštines ir daužykite bokso maišą įsivaizduodami, kad mušate žmogų, kuris sukėlė jūsų pyktį. Taip pat galite eiti į sporto salę ir išsiurbti geležį arba tiesiog eiti pabėgioti ar plaukti.

2, Išrašykite savo pyktį. Paimkite popierių ir rašiklį ir parašykite, kaip jaučiatės.

3. Išdainuokite savo pyktį. Klausykite muzikos, kuri neša pyktį „Prieš jis apgaudinėja” pateikė Carrie Underwood. Taip pat galite kurti partitūras ir dainų tekstus, kurie tiksliai atitinka jūsų jausmus. Net jei nežinai muzikos, tai, ką sukursi, gali būti gana gražu. Naudokite savo balsą arba bet kurį muzikos instrumentą, kuris jus traukia.

4. Iššok savo pyktį: staccato ritmu, savo namų privatume, pašok pyktį.

5. Nupieškite arba nupieškite savo pyktį. Paimkite popieriaus lapą ir spalvotas kreideles ir nupieškite arba pieškite viską, kas ateina į galvą. Kai kurie iš tų paveikslų gali būti gana nuostabūs.

6. Verbalizuokite savo pyktį naudodami geštalto techniką padėti kėdę priešais kėdę, ant kurios sėdite. Įsivaizduokite, kad žmogus, su kuriuo pykstate, sėdi ant tos kėdės ir pasakykite tai kėdutei viską, ką pilstote viduje. Kalbėk su ta kėde ir rėk ant tos kėdės. Kitas būdas saugiai išreikšti pyktį yra pasidėti keletą putlių pagalvių ant sofos, palaukti, kol būsite vienas namuose, tada daužykite tas pagalves, rėkdami ant jų, apsimesdami, kad tai tas žmogus, ant kurio pykstate. Per kelias minutes jūsų užsikimšęs įniršis išsilies, tapsite labiau atsipalaidavę ir objektyvesni.

7. Tada galite ramiai pasikalbėti. Pasinaudoję vienu ar keliais iš šių metodų, kai jaučiatės mažiau emocionalūs, pasikalbėkite tiesiai su žmogumi, ant kurio pykstate, ramiai paaiškinkite, kodėl pykstate, švelniai išnagrinėkite įvairius problemos sprendimo būdus ir pasiūlykite būdą, kaip išvengti panašaus įvykio. kad nepasikartotų.

Naudokite tuos metodus, jei reikia sveikesnio ir laimingesnio gyvenimo.

Norėdami sužinoti daugiau, skaitykite mano knygą, Klausymosi vaistas arba klausytis jo garso juostos, pilnos prikaustančių istorijų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *