5 būdai tapti geriausiu savo draugu

sveikata

Yra Ralpho Waldo Emersono citata: „Viena iš senų draugų palaiminimų, kad gali sau leisti būti kvailam su jais“. Mūsų geriausi draugai priima mus tokius, kokie esame, ir visa tai myli. O mainais mes kalbame apie savo problemas ir dažnai kalbame iš vietos, kur tikrai norime vienas kitam geriausio.

Tai yra kažkas bendro su daugeliu iš mūsų: mes galime duoti gerų patarimų savo geriausiems draugams. Šis patarimas gali skambėti taip: „Jūs nusipelnėte geresnio“ arba „Pateikite paraišką dėl darbo; blogiausia, ką jie gali pasakyti, yra ne“. Tai netgi gali būti taip paprasta: „Paleisk“. Taigi, ar kada nors pastebėjote, kad taip meiliai su savimi kalbėti yra sunkiau?

Bėda kyla dėl neigiamo požiūrio, kuriam palankios smegenys. Tai gali atrodyti netvarkinga, bet dažnai būdamos neigiamos jūsų smegenys bando jums padėti. Tarkime, kad kreipiatės dėl darbo, jūsų smegenys iš tikrųjų bando apsaugoti jus nuo nusivylimo sakydamos: „Kam vargti? Jie tavęs nesamdys“. Nesiteikite kandidatūros, kad nesigailėtumėte negavę darbo. Žinoma, apgailėtinas šalutinis poveikis yra tas, kad vis tiek jausitės beprotiškai ir prarasite naujas galimybes.

Ką šiame pavyzdyje pasakytų jūsų geriausias draugas? Jie gali jums priminti, kokia esate kvalifikuota šiam darbui, kiek įmonė prarastų jūsų neįdarbinusi, o jei to negausite, pasisekė turėti kitą darbą. Skamba geriau! Kodėl taip lengva tai pasakyti kitam? Na, neturėtume labai daug draugų, jei kalbėtume su jais taip, kaip kalbame su savimi. Vietoj to, mes išmokome palaikyti, rūpintis ir skatinti, kad išlaikytume prasmingus santykius.

Štai penki būdai, kaip plėtoti teigiamą pokalbį su savimi ir elgtis kaip su geriausiu draugu.

1. Pagerinkite neigiamo mąstymo suvokimą

Svarbiausias žingsnis yra atskirti, ar tai, ką šiuo metu sakote sau, yra tai, ką pasakytų draugas. Ar mano kalbėjimas apie save yra gražus ar bjaurus? Dabar yra draugų, kurie gali mums pasakyti: „Ta suknelė ne tokia miela“, bet dažnai neturime draugų, kurie sakytų: „Kodėl tu net vargiai rengtis? Šiame vakarėlyje niekas su tavimi nekalbės“. Neigiamos mintys turi obstrukcinį polinkį, vedančią prie prastos savivertės ir ribojančio elgesio. Tikras draugas tai pasakoja tarsi tikėdamasis tau padėti, o ne nuvilti.

2. Pavaizduokite, kaip galėtų reaguoti jūsų geriausias draugas

Jei jums sunku žinoti, ar jūsų pokalbis yra naudingas, ar nenaudingas, įsivaizduokite savo geriausio draugo atsakymą į tai, ką sakote. Ar jis pavartytų akis ir pasakytų: „Duok man pertrauką! ar jis pakeltų jums nykštį ir padrąsintų: „Sutinku! Daugelis draugų, išgirdę neigiamą teiginį, tiksliai pasakys, kaip kvailai, jų manymu, tu skambi. Ta mergina, kuri sako: „O, aš šiandien tokia stora“, labai dažnai turės gerą draugą, kuris atsakys: „Apie ką tu kalbi? Tu esi deivė ir norėčiau, kad turėčiau tokius plaukus kaip tu. Jei girdite, kad jūsų vidinis geriausias draugas turi jus padrąsinti, praktikuokite pasakyti tai, kas jau palaiko.

3. Sutelkite dėmesį į norimą santykių tipą

Ar norite būti priešiški su savimi? Paklauskite savęs, ar jūsų kalbėjimasis skatina gerus santykius tarp jūsų ir… gerai… jūsų! Norime mylėti save, tačiau destruktyvūs vidiniai monologai tuos santykius suardo. Jei kada nors patyrėte patyčias, žinote, kaip tai skamba ir jaučiasi. Priekabiautojo žodžiai smogia mūsų pažeidžiamiausioms vietoms, sukeldami neigiamus jausmus ir elgesio pokyčius. Taigi būk sau bičiulis, o ne priekabiaukis!

4. Galite kovoti ir pasidaryti makiažą

Net ir geriausi draugai turi muštynių ir lūžių, tačiau randa būdą, kaip grįžti į vėžes. Taigi leiskite progai nukristi, o tada vėl atsistokite, kaip tai darytų draugas. Kartais neigiamas balsas būna per garsus, įvykiai per daug verčiantys nervus arba liūdesys intensyvesnis. Tai gerai! Atpažinkite tai ir pasakykite: „Oooo, aš per tai pasidariau kažkoks trūkčiojimas sau. Nenoriu to daryti dar kartą“. Geriausi draugai atleidžia. Eikite į priekį, ketindami kitą kartą pabandyti kitaip.

5. Jei kyla abejonių, paimkite telefoną

Jei jums kada nors prireiks kvalifikacijos kėlimo kurso apie tai, ką geriausias draugas gali pasakyti apie tai, ką galvojate ar jaučiate, paklauskite jų! Stenkitės neužstrigti neigiamose mintyse, jei jums sunku galvoti apie tai, kaip gali atrodyti naudingas teiginys. Parašykite žinutę arba paskambinkite savo geriausiam draugui ir aš lažinuosi, kad jie išgirs padrąsinančius žodžius arba patikrins jums reikalingą realybę. Tikimės, kad kitą kartą prisiminsite, ką jie jums pasakė, ir žinosite, ką pasakyti sau.

Būti geriausiu draugu reikia laiko ir praktikos, kaip ir užmegzti draugystę. Turite skambinti, kurti planus ir patirti pakilimų ir nuosmukių, kad kas nors taptų jūsų BFF. Naudodamiesi šiais patarimais, jūs taip pat galite puoselėti prasmingus santykius. Svarbiausias ryšys iš visų: tas, kurį turite su savimi.

„Facebook“ vaizdas: Karen Dole / „Shutterstock“.

LinkedIn vaizdas: stockfour/Shutterstock

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *