5 būdai, kaip padėti paaugliams įveikti mintis apie savižudybę

sveikata

Vidurinių ir aukštųjų mokyklų studentų gyvenimas keičiasi fiziškai, protiškai ir emociškai, ir eksponentiniu greičiu. Be to, daugeliui paauglių trūksta pagrindinių etapų, o tai dar labiau prisideda prie netekties ir psichologinio kančios problemų.

Be to, suaugusieji susiduria su gyvenimo pokyčiais, kurie gali juos sukrėsti. Darbo netekimas, finansinė įtampa, sveikatos problemos ir daugelis kitų gyvenimo įvykių gali turėti įtakos emocinei ir fizinei veiklai.

COVID-19 pandemija paaštrėjo ir sukėlė daug daugiau iššūkių. Čikagos universiteto atliktas COVID-19 atsako stebėjimo tyrimas parodė, kad tik 14% amerikiečių teigia esantys laimingi, palyginti su 31% prieš pandemiją. Be to, vienatvės paplitimas padvigubėjo, o psichologinis stresas – tris kartus.

Nepriklausomai nuo amžiaus, gyvenimas gali sulaukti geriausių žmonių. Kai sunkūs laikai sukelia depresiją ar beviltiškumo jausmą, kai kurie žmonės savižudybę laiko vienintele išeitimi. Tačiau vilties yra, nes savižudybių galima išvengti.

Įspėjamieji savižudybės požymiai

Tarp asmenų, kuriems gresia savižudybė, yra tendencijų, įskaitant:
  • Pyktis
  • Akademinių ar darbo rezultatų pokyčiai
  • Komentarai apie mirtį ir mirtį, buvimą beverčiais ar depresijos jausmą
  • Irzlumas
  • Susidomėjimo veikla praradimas
  • Pasitraukimas

Padėti paaugliams rasti viltį ir suprasti jų emocines kovas yra labai svarbios norint pradėti kelionę į gydymą.

Štai 5 dalykai, kuriuos galite padaryti, kad išvengtumėte savižudybės:

1. Pripažinkite neigiamus jausmus ir suteikite paramą.

Jei jūsų paauglys išgyvena sunkų laikotarpį, suteikite paramą. Išklausykite jo ar jos rūpesčius ir praneškite savo paaugliui, kad esate pasiruošę padėti. Taip pat ieškokite būdų, kaip suteikti dvasinę ir asmeninę paramą, taip pat įveikos metodus, kurie galėtų padėti pagerinti situaciją.

2. Būkite sąžiningi.

Šis kolektyvinio praradimo ir sutrikimo laikas gali sustiprinti esamas problemas. Pasikalbėkite su savo paaugliu, paklauskite, kaip jam ar jai sekasi, ir pasidalykite savo jausmais apie tai, ką patiriate. Dėl COVID-19 patirti nuostoliai ir praleisti etapai gali padidinti atsparumą ir gebėjimą susidoroti su būsimais iššūkiais. Kalbėkite apie ankstesnę patirtį, kuri buvo sudėtinga ir kaip jūsų paauglys jas įveikė. Judėti į priekį per sunkumus galima naudojant atsparumo priemones, sukurtas per sudėtingą praeitį.

3. Skatinkite socialinį ryšį.

Raskite būdus, kaip labiau bendrauti su šeima ir kurkite virtualią ar asmeninę socialinę patirtį su patikimais draugais, laikantis saugaus atstumo rekomendacijų. Galimybės užmegzti ryšį su bendraamžiais ir šeima gali padėti jūsų paauglio vienišumo ir bejėgiškumo jausmui pereiti į priklausymo ir svarbos jausmą.

4. Užduokite klausimus ir pasikalbėkite.

Pastebėti pokyčius savo paauglyje gali kelti nerimą. Būkite aktyvūs ir paklauskite, kas negerai. Jei nerimaujate, kad jūsų paaugliui gali kilti minčių apie savižudybę, būkite atviri ir paklauskite: „Ar galvojate apie savęs žalojimą? Klausimas apie mintis apie savižudybę nedaro žalos, o tai dažnai padeda. Jei jūsų paauglys atsako teigiamai, nesumenkinkite situacijos. Paklauskite, kaip galite padėti, išsakykite savo susirūpinimą dėl jo jausmų ir kreipkitės profesionalios pagalbos.

5. Ieškokite profesionalios pagalbos.

Žmonėms, ketinantiems atimti gyvybę, yra daug gydymo galimybių. Daugiau nei 90% nusižudžiusių žmonių turi vieną ar daugiau išgydomų psichikos ligų. Net jei pagrindinė priežastis nėra psichikos liga, įveikos metodai ir emocinė parama yra įrodytas būdas padėti tiems, kuriems jos reikia.

Ligų kontrolės ir prevencijos centrų duomenimis, savižudybės kelia didelį susirūpinimą JAV. Teigiamos naujienos yra tai, kad turėdamas tinkamą informaciją ir norėdamas susisiekti su tuo, kam to reikia, kiekvienas gali padėti išvengti savižudybės.

Lisa Hardesty, mokslų daktarė, yra klinikinė psichiatrijos ir psichologijos psichologė Mankato mieste, Minesotoje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *