Streso mažinimo 4 A

sveikata

Atrodo, kad per dieną niekada neužtenka valandų. Ir per tas kelias valandas prisikraunate terminų, pareigų, reikalų ir lūkesčių. Kai jus slegia stresas, kasdienės užduotys darosi vis sunkesnės – pavyzdžiui, sunki kuprinė sunkėja dienai bėgant.

Laimei, yra 4 žingsniai, padedantys sumažinti stresą ir susidoroti su neišvengiamais kasdienio gyvenimo stresoriais:

1. Venkite.

Tikėkite ar ne, bet galima išvengti kai kurių nedidelių streso veiksnių, kurie linkę varginti žmones:
  • Kontroliuokite stresą, kuris užpildo jūsų dieną, ieškodami būdų, kaip pagerinti situaciją. Pavyzdžiui, jei kelionė į darbą ir atgal kelia įtampą, pabandykite nusipirkti naują kompaktinį diską, kad būtų maloniau.
  • Sukurkite atstumą tarp savęs ir kažko, kas sukelia stresą. Jei bendradarbis jus nuolat erzina, sukurkite fizinį atstumą tarp jūsų.
  • Kai reikia, pasakykite ne.

2. Pakeisti.

Aiškiai bendraukite ir leiskite žmonėms žinoti savo lūkesčius. Tai gali pakeisti pasaulį:
  • Pagarbiai paprašykite, kad kas nors pakeistų, kaip jis elgiasi su jumis. Nepamirškite naudoti „aš“ teiginių, kai kreipiatės į ką nors apie tai, kaip jaučiatės.
  • Iš anksto nurodykite savo apribojimus. Pavyzdžiui, galite pasakyti: „Turiu tik penkias minutes pasikalbėti“.

3. Priimti.

Situacijos priėmimas gali sumažinti stresą, kai vengimas ir keitimas neveikia:
  • Pasikalbėkite su kuo nors apie tai, kaip jaučiatės. Paskambinkite draugui, išgerkite kavos su giminaičiu arba susitarkite dėl susitikimo su terapeutu.
  • Atleiskite sau ar kitiems. Tai svarbus elementas priimant stresines situacijas, o judėti toliau yra lengviau nei sėdėti stresuojant dėl ​​nekontroliuojamų situacijų.

4. Pritaikykite.

Pakeitę savo standartus ir lūkesčius dėl stresinių situacijų, galite susidoroti su stresu:
  • Nesiek tobulumo. Verčiau suraskite pagrįstus pakaitalus kasdieniame gyvenime.
  • Rinkitės tokias vakarienes, kurias paruošti yra lengviau ir kurios vis tiek pradžiugins jūsų šeimą.
  • Nekartokite stresą keliančių situacijų savo galvoje.
  • Pasirinkite sutelkti dėmesį į teigiamus savo gyvenimo aspektus.
  • Pakeiskite savo požiūrį, paklausdami savęs, ar po penkerių metų stresorius bus svarbus.

Stresas yra kasdienio gyvenimo dalis. Šių keturių veiksmų atlikimas gali padėti išlaikyti sveikesnio ir laimingesnio gyvenimo būdo pusiausvyrą.

Sužinokite daugiau apie stresą:

  • Gaukite 5 patarimus, kaip valdyti stresą.
  • Atlikite psichinės ir emocinės sveikatos įvertinimą.
  • Sužinokite, kaip susidoroti, jei jus užvaldo nerimas.
  • Gaukite patarimų, kad stresas nepakenktų jūsų širdžiai.

Alanas Conway, MDyra šeimos medicinos gydytojas Eau Claire mieste, Viskonsine.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *