Dažymas yra naudingas jūsų sveikatai

sveikata

Tai, kas anksčiau buvo žinoma kaip paprasta ir linksma veikla vaikams, dabar yra geros psichinės sveikatos praktikavimo priemonė. Dažymas pastaruoju metu išpopuliarėjo, ypač suaugusiems.

Vaikų spalvinimo knygose yra animacinių filmų personažai ir paprastas dizainas, o suaugusiųjų spalvinimo knygose yra sudėtingų gėlių, meno kūrinių, mandalų ar gyvūnų raštų. Galima įsigyti knygų, o internete galite atsispausdinti nemokamus spalvinimo puslapius. Žmonėms, kurie nori skaitmeninės versijos, mobiliesiems įrenginiams yra prieinama daug spalvinimo programų.

Bet kodėl suaugusiųjų dažymas toks populiarus?

Dažymas gali pagerinti jūsų sveikatą:

Sąmoningumo skatinimas

Spalvinimas gali padėti būti atidesniam. Sąmoningumas – tai gebėjimas susikaupti ir išlikti akimirkoje.

Pavyzdžiui, kadangi sutelkiate dėmesį į spalvų pasirinkimą ir liekate linijų viduje, galvojate tik apie dabartinį momentą. Galite išjungti aplink jus esantį triukšmą ir suteikti savo protui dovaną sutelkti dėmesį į dabartinės akimirkos judesius, pojūčius ir emocijas.

Atlikite užduotį be jokių lūkesčių – tiesiog būkite šiuo metu. Jei jūsų mintys klaidžioja, o tai yra normalu, švelniai grįžkite prie to, ką šiuo metu patiriate. Dažydami naudojate smegenų dalis, kurios sustiprina dėmesį ir koncentraciją. Tai suteikia galimybę atsijungti nuo įtemptų minčių.

Streso mažinimas

Dažymas yra sveikas būdas sumažinti stresą. Jis ramina smegenis ir padeda jūsų kūnui atsipalaiduoti. Tai gali pagerinti miegą ir nuovargį, tuo pačiu sumažinant kūno skausmus, širdies susitraukimų dažnį, kvėpavimą ir depresijos bei nerimo jausmus.

Nors dažymas nėra geriausias vaistas nuo streso ir nerimo, sėdėjimas ilgai dažymo sesija yra labai vertingas. Dažydami atkreipkite dėmesį į savo kvėpavimo ritmą, užtikrindami tolygų, pilną kvėpavimą iš diafragmos ir, jei galite, periodiškai susireguliuokite savo širdies ritmą.

Apkabinimas netobulas

Nėra teisingo ar neteisingo būdo spalvinti. Dažymas yra nekonkurencinė veikla, todėl nėra spaudimo „aukštinti lygį“, laimėti prizą ar įveikti laikrodį. Galite dažyti tiek ilgai, tiek trumpai, kiek norite. Nereikia užbaigti nuotraukos vienu prisėdimu.

Pabandykite atsisakyti sprendimų ar lūkesčių ir mėgaukitės paprastu spalvinimo grožiu. Nesvarbu, ar jūsų nuotrauka tvarkinga, ar netvarkinga. Svarbu tik tai, ar spalvindamas radote malonumą ir atsipalaidavimą.

Kiti būdai sumažinti stresą

Kai kuriems žmonėms dažymas nėra atpalaiduojantis ar malonus, ypač tiems, kurie vaikystėje nemėgo dažytis. Viskas gerai.

Kiti įdomūs būdai sumažinti stresą yra šie:

  • Leiskite laiką su keturkoju draugu.

    Ne paslaptis, kad augintiniai mus daro laimingus. Jų meilė besąlygiška, jie visada džiaugiasi mus matydami ir yra žavingi. Praleiskite kokybišką laiką su augintiniu arba savanoriaukite gyvūnų prieglaudoje, jei neturite savo augintinių.

  • Atsiversk knygą.

    Skaitymas yra puikus būdas atsipalaiduoti. Kaip ir spalvinimas, tai padeda prarasti save akimirką ir pamiršti savo darbą ar kitus streso veiksnius.

  • Masažuokite ausų spenelius.

    Masažuojant ausų spenelių spaudimo taškus, jūsų kūnas jaučiasi raminantis ir atpalaiduojantis. Darykite tai keletą minučių ir galite jausti palengvėjimą.

  • Nutraukite judesį.

    Atliekant geriausius šokio judesius kartu su mėgstama daina, daugeliui žmonių gali būti naudinga. Jei šokate didžiąją dainos dalį, taip pat galite pasakyti, kad įsnūdote į tam tikrą mankštą.

  • Giliai įkvėpk.

    Gilus kvėpavimas yra puikus būdas sumažinti kūno reakciją į suvokiamas grėsmes. Įkvėpkite per nosį penkias sekundes ir palaikykite dvi sekundes. Tada penkias sekundes iškvėpkite per burną.

Joel Bobby yra licencijuotas nepriklausomas klinikinis socialinis darbuotojas psichiatrijos ir psichologijos srityje Ostine, Minesotoje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *