Atraskite ramybę chaose

sveikata

Mayo klinikos sveikatos sistemos ekspertai surengė internetinį seminarą, siekdami paskatinti moteris teikti pirmenybę savo gerovei.

Šiame internetiniame seminare psichoterapeutė Sarah Stinson pristatė „Būk sąmoningas“. Jos pristatymas buvo skirtas pripažinti kelionę, kurią nuėjote praėjusiais metais, atpažinti, kur esate dabar, ir padėti išsiaiškinti, kur norite eiti.

Taip pat Bridžit Berkland, žmogiškųjų išteklių vadovė, pristatė „Atnaujink savo gerovę“. Berklando pristatymas aptarė, kaip COVID-19 pandemija sukėlė daug streso veiksnių ir sutrikdė teigiamos gerovės jausmą. Jos pristatymas suteikė praktinių gerovės strategijų ir atsparumo įgūdžių, padėsiančių pelnytai pailsėti nuo streso ir atrasti ramybę chaose.

Norėdami pamatyti internetinį seminarą, žiūrėkite šį vaizdo įrašą:

Štai keletas ištraukų iš pristatymų:

Sarah Stinson, psichoterapeutė, Mayo klinikos sveikatos sistema
  • Šiandien tikiuosi, kad galėsime tai suvokti. Noriu, kad skirtume šiek tiek laiko ir susisiektume apmąstyti ir prisiminti tai, kas galėjo nutikti per pastaruosius 16 mėnesių. Leiskite sau būti šalia to, apie ką kalbame, ir emocijoms, kurios kyla dėl įgūdžių ir dovanų, kurių išmokome per šią kelionę.
  • Pastebiu, kad moterims sunku rūpintis savimi, tačiau vis daugiau vyrų kovoja su tomis pačiomis problemomis.
  • Kai laikui bėgant tyrinėjame savo sveikatą – psichiškai, emociškai ir fiziškai – matome gyvenime tokius momentus, kai tikrai nesirūpinome savimi. Šios pamokos, kurias išmokau per gyvenimą, primena, kad turiu sustoti, sulėtinti tempą ir tikrai rasti tą pusiausvyrą savo gyvenime.
  • Rūpinimasis savimi dažnai apibrėžiamas kaip aktyvus vaidmuo saugant savo gerovę, laimę ir išsaugant ar gerinant sveikatą. Mes galime padaryti tiek daug savęs išgydyti, jei tik skirsime laiko. Rūpinimasis savimi tikrai apsaugo nuo perdegimo ir užuojautos nuovargio.
  • Atminkite, kad kai rūpinamės savimi, tai padidina mūsų energiją daryti tai, ko norime sau ir kitiems. Tai iš tikrųjų suteikia mums papildomo impulso ir degalų tiems darbams atlikti ir padeda išlikti sveikiems.
  • Daugelis iš mūsų patiria chronišką stresą, o tai yra žalinga, nes nuo jo neatgainame.

Sara taip pat pasiūlė daugybę savigarbos veiklų ir metodų, kurie gali padėti nusiraminti.

Bridget Berkland, Mayo klinikos sveikatos sistemos žmogiškųjų išteklių vadovė
  • Skirkime šiek tiek laiko apmąstyti savo istorijas. Ką patyrėte per pastaruosius kelis mėnesius? Galbūt jūsų istorijoje yra pokyčių darbe ar jūsų namų aplinkoje. Galbūt persikėlėte į nuotolinio darbo nustatymą. Galbūt jūsų vaikai lankė virtualią mokyklą. Galbūt jūsų istorija yra apie tai, kad esate sveikatos priežiūros įstaigoje, ir jūs patyrėte stresą, kurį sukelia pacientų priežiūra arba pandemijos grėsmė. Daugelis iš mūsų patyrė izoliacijos akimirkas, kurios savaime buvo įtemptos.
  • Pažiūrėkime į stresą. Koks skaičius geriausiai apibūdina jūsų padėtį streso skalėje, nulis reiškia, kad nėra streso, o 4 reiškia, kad patiriate didelį stresą? Dienos pabaigoje įvertinkite, kokia buvo įtempta diena. Mes taip nežinome, kad patiriame visą šį stresą. Tačiau yra atsparumo priemonių, kurias galime panaudoti norėdami nusiraminti.
  • Lėtinė streso būsena gali susilpninti imuninę sistemą, padidinti širdies susitraukimų dažnį, kraujospūdį ir streso hormonus. Turime subalansuoti šiuos poveikius aktyvuodami parasimpatinę nervų sistemą, kuri stiprina imuninę sistemą, lėtina širdies ritmą ir kvėpavimą, mažina kraujospūdį ir streso hormonus bei suteikia ramybę.
  • Atsparumo įgūdžiai, tokie kaip ryšys ir užuojauta, yra ypač naudingi, kai esame chaose ir patiriame stresą. Ramina žinoti, kad nesame vieni.

Bridžita taip pat aptarė įrankius ir strategijas, kurias galite išbandyti, kad sustiprintumėte savo atsparumo įgūdžius ir atgautumėte galią chaotiškomis ar įtemptomis gyvenimo aplinkybėmis.

Po kiekvieno pristatymo vyko bendruomenės klausimų ir atsakymų sesija.

Sužinokite daugiau apie gerovę:

  • 5, 4, 3, 2, 1: atgalinis skaičiavimas, kad nerimas išnyktų
  • Ar dėkingumo išreiškimas gali pagerinti jūsų psichinę, fizinę sveikatą?
  • Mindfulness meditacija: pagerinkite savo gyvenimo kokybę
  • Kaip sukurti laimę
  • Patarimai, padėsiantys sumažinti nerimą
  • Patarimai, kad stresas nepakenktų jūsų širdžiai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *