Apgailestavimas – 8 būdai, kaip judėti toliau

sveikata
  iStock

Šaltinis: Nuotrauka: iStock

Oho! Tu karališkai suklydai.

Elgėsi taip, kad neigiamai paveikė tave, situaciją ar mylimus žmones. Negalite atsikratyti kaltės ir savigraužos dėl to, ką padarėte. Tu tiki, kad turi būti blogas žmogus. Jautiesi įstrigęs, nenusipelnęs meilės ir laimės ir tiesiog apgavikiškas. Įsitikinote, kad esate pabaisa.

Neigiamos mintys ir jausmai, lydintys prisiminimus apie tą-ką-ką-padarei, sukelia daugiau problemų. Jūs kenkiate sau – jūsų menka savivertė sukelia didesnį stresą ir depresiją. Jūs gadinate savo santykius – manydami, kad nenusipelnėte būti mylimi, iš tikrųjų statote sienas tarp jūsų ir svarbiausių jūsų gyvenime žmonių – tai blokuoja tikrą intymumą. Jūs kenkiate savo karjerai, sveikatai, dvasiai ir būsimai laimei, laikydami neigiamas mintis, nuomones ir vertinimus apie save.

Taigi kaip jums naudinga tęsti kasdienį savęs menkinimą? Na… taip nėra.

Paklausykime, ką Heather Edwards mums sako apie apgailestavimo įveikimą. Mes visi darome klaidų, ir tai gali mus suvalgyti. Apsvarstykite aštuonis būdus, kaip judėti toliau.

Praeitis daro įtaką dabarčiai ir ateičiai:

Kadangi negalime pakeisti praeities, galime sutelkti dėmesį į dabarties momento pakeitimą ir teigiamą poveikį ateičiai.

  1. Sutikite, kad žmonės yra klystantys padarai. Jei skaitote tai, esate rūšies dalis. Darysite klaidų – vienos didelių, kitos mažų. Jūsų apgailestavimas rodo, kad jums rūpi. Tai geras dalykas. Tačiau užsitęsęs gailėjimasis gali trukdyti visoms jūsų gyvenimo sritims – santykiams, karjerai, sveikatai ir t. t. Raskite savo mantrą. Tikėkite tuo. Tai gali skambėti maždaug taip: „Aš esu klystantis žmogus. darau klaidas. Nepaisant to, aš esu mylintis ir mylimas.
  2. Kaip man naudinga neapykanta sau? Jei jūs, situacija ar jūsų mylimi žmonės neturi naudos iš jūsų savigraužos, sustabdykite tai. Dar ką nors kita. Kas būtų geriau? Apsvarstykite, ko iš tikrųjų norite – laimės, meilės, priėmimo, pasiekimų, priklausymo, dosnumo, dėkingumo. Sutelkti dėmesį į tai. Nustokite „turėti“ patys. Nustokite kartoti nekeičiamą praeitį!
  3. Pagauk neigiamą kalbėjimą apie save! Tai gali atrodyti taip automatiškai, kad iš pradžių sąmoningai nepastebima. Sulėtinkite tuos neigiamus pranešimus. Išgirskite savo vidinį monologą. Nepriimkite tų teiginių kaip faktų. Sąmoningai meskite jiems iššūkį ir pakeiskite juos teigiamais teiginiais. Galbūt net priešinga mintis yra arčiau tiesos. Kai sakau sau: „Aš idiotas! Aš niekada neturėčiau to daryti! atsirandantis jausmas yra gėda. Kai sakau: „Oho, galėjau padaryti geriau. Kitą kartą pabandysiu ką nors kita.” Rezultatas – įgalinimas ateityje labiau stengtis.
  4. Kas sukelia tas neigiamas mintis? Ar tam tikri žmonės, situacijos ar prisiminimai sukelia neigiamą pokalbį su savimi? Iš anksto pasiruoškite savo mantrai ir patvirtinamiems teiginiams, kad su jais susidurdami galėtumėte išlikti stiprūs. Praktikuokite gilų kvėpavimą, kurkite teigiamus vaizdus arba skirkite laiko pergrupuoti ir atstatyti savo vidinę esmę. Cituojant Alice Walker: „Dažniausiai žmonės atsisako savo galios manydami, kad jos neturi“.
  5. Kaip mano mintys veikia mano jausmus ir elgesį? Buda, Normanas Vincentas Peale, Gandis, Lao Tzu, Williamas Shakespeare’as, Milesas Davisas, Steve’as Jobsas, Carlas Saganas ir Albertas Einšteinas – visi pripažino minčių galią! Jie formuoja mūsų ketinimus, jausmus, motyvaciją ir elgesį. Tegul mintys veikia UŽ jus, o ne prieš jus.
  6. Sutelkite dėmesį į dėkingumą. Pradėkite žurnalą. Kiekvieną dieną parašykite apie tris dalykus, kuriuos vertinate ir vertinate. Praleiskite daugiau laiko ir energijos galvodami apie teigiamus dalykus nei apie neigiamus. Pastebėsite, kad jausitės ramesni, laisvesni ir laimingesni.
  7. Kas aš esu ir kaip noriu būti? Priimk savo teigiamas savybes. Sustabdykite ir įvertinkite. Kaip gyvenime atsidūrėte ten, kur esate? Kas tave traukia žmones? Kas daro jus juokingu, mylinčiu, patikimu, protingu, įdomiu ar daugybe kitų geidžiamų dalykų? Priklauso nuo jūsų vertybių ir indėlio. Jie egzistuoja. Brangink tai, kas tave daro ypatingą.
  8. Nuoširdžiai atsiprašykite ir atleiskite sau. Apgailestavimas ir pasipiktinimas jus laiko neigiamų minčių ir emocijų kaliniu. Suteikite sau laisvę priimti savo netobulumus, klaidas ir geresnio sprendimo klaidas. Atsiprašykite nukentėjusiųjų ir tikėkite, kad būsite stipresnis, išmintingesnis žmogus.

Sužinokite ką nors naudingo:

Kalbant apie tą-ką-ką-padarei… na, be klaidų, tu negyveni gyvenimo. Be klaidų jūs neaugate, nepasitempsite ir nesikeičiate. Be klaidų jūs nebandote naujų dalykų ir neieškote naujų idėjų. Tobulo žmogaus nėra. Paleisk. Leiskite jai tapti jūsų praeities dalimi. Pradėkite nuo naujo dabar. Susikoncentruokite į ateitį ir norimą gyvenimą!

Klaidų vertė – keturios citatos:

  • „Klaidos yra atradimų portalai“. – Džeimsas Džoisas
  • „Laisvė neverta turėti, jei ji neapima laisvės klysti“. – Mahatma Gandi
  • „Mes visi klystame, kovojame ir netgi apgailestaujame dėl praeities dalykų. Bet jūs nesate jūsų klaidos, jūs nesate jūsų kovos, ir jūs esate čia DABAR su galia formuoti savo dieną ir ateitį. – Steve’as Marabolis
  • „Geras sprendimas kyla iš patirties, o patirtis – iš blogo sprendimo“. – Rita Mae Brown

Tyrimo asistentas: Gabriel Banschick

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *